SON HABERLER

14 Aralık 2014 Pazar

Finding Fanny (2014) Türkçe Altyazılı

Yönetmen:

 Homi Adajania

Yazar:

 Homi Adajania, Kersi Khambatta

Oyuncular:

 Deepika Padukone, Arjun Kapoor, Naseeruddin Shah, Pankaj Kapur ,Dimple Kapadia
Çıkış Tarihi :  12 Eylül 2014

Film Özeti: Pocolim oldukça sessiz ve sakin bir köydür ve burada günlük olaylar haricinde pek bir heyecan yaşanmamaktadır. Ancak bir gün yaşlı postacı Ferdie kapısının altından atılan bir mektup alır ve her şey değişmeye başlar. Ferdie zarfı açtığı zaman, bu mektubun kendisinin 46 yıl önce gönderdiği bir mektup olduğunu fark eder. Ferdie dehşetle anlar ki mektup aslında gönderildiği yere hiç ulaşmamıştır. Ferdie bu mektubu hayatının aşkı olan Stefanie’ye yazmıştır ve mektupta ona evlenme teklif etmektedir. Tüm bu zaman boyunca hüzün ve pişmanlık içinde yaşayan Ferdie, hayatını Fanny diye çağırdığı Stefanie’nin onu reddettiğini düşünerek geçirmiştir. Peki şimdi Fanny ne yapmaktadır; hala hayatta mıdır, yoksa ölmüş müdür? Peki onu düşünmekte midir yoksa mutlu bir evliliği mi vardır? Ferdie daha fazla zaman geçirmeden Fanny’yi bulmaya ve sorularına cevap bulmaya karar verir.

Çevirmen : KoffeeQueen 
Şarkılar : Ayşee

Fragman :



Part 1



Part 2



 Part 3



Tek Part Alternatif

10 yorum :

  1. ben bu filmi yerim! ben bunu çeviren canım arkadaşımı yerim! şarkıları çeviren arkadaşımıda yerim! bunu paylaşan Revo ablamıda yerim! neyse şaka filmi tek yerim haha :D hahaha

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık BÇA! siteniz hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa izleyemedim sürekli takılıyor çokta beklemedim 😔😔

    YanıtlaSil
  4. Beklediğim yanlış oldu ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık kusura bakmayın telin azizligine uğradım yazdığımı değiştirdi falan 😔😔 çok beklediğim bi filmdi ama izleyemedim sürekli takılma oluyo çözüm bulamadım

    YanıtlaSil
  6. Facebook a yukleyecekmisiniz

    YanıtlaSil
  7. Görüntü kalitesini düşürün işe yarayabilir :)

    YanıtlaSil
  8. çeviri için elinize saglık ama film berbet ötesi bi film kesinlikle izlemeyin pişman olursunuz

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2014 Bollywood Çeviri Arşivi. Designed by OddThemes